ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ نیمی از زائران ایرانی به عربستان رسیدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) آن مرد با باران آمد حرم امام رضا(ع) بعد از انقلاب اسلامی چه تغییراتی کرد؟ سلام علیکم بما صبرتم چند پیشنهاد برای آنکه در طول روز به یاد امام‌رضا(ع) باشیم سردار غیاثی: شهید رئیسی به کنگره ملی ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی رسید تولیت آستان قدس رضوی: حضور هیئت‌های خارجی در یادبود شهدای دولت، جایگاه رفیع نظام را نشان داد از سرتیپ‌دوم سیدطاهر مصطفوی، خلبان پرواز رئیس جمهور شهید چه می‌دانیم؟ دعای تبدیل مصیبت به جایگزین بهتر جایگاه مردم‌داری در باورهای اسلامی
سرخط خبرها

ویژه برنامه‌های کودکانه حرم مطهر رضوی به مناسبت عید غدیر اعلام شد + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۲۷۸۵
  • ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
ویژه برنامه‌های کودکانه حرم مطهر رضوی به مناسبت عید غدیر اعلام شد + جزئیات
مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی و تفریحی به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت ویژه کودکان و نوجوانان با هدف انتقال معارف ناب علوی و رضوی در قالب بازی و سرگرمی در حرم مطهر امام رضا (ع) خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب در گفتگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های مدیریت پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی طراحی و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و معرفتی برای زائران کودک و نوجوان در مناسبت‌های مختلف با هدف معرفت افزایی آن‌ها و تسهیل فرآیند زیارت والدین‌شان است، گفت: به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید سعید غدیرخم و با توجه به تشرف خیل عظیمی از زائران به حرم مطهر، این مدیریت ویژه برنامه‌های متنوعی را با محوریت معارف غدیریه برای کودکان و نوجوانان در صحن و سرای حرم رضوی تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه یکی از این ویژه برنامه‌ها، معرفی حقیقت واقعه غدیرخم ویژه رده سنی ۵ تا ۹ سال همراه با قصه، نمایش، بازی و سرگرمی در رواق کودک واقع در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر امام رضا (ع) است، افزود: والدین می‌توانند شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹ و جمعه‌ها از ساعت ۱۲ الی ۱۹ همراه با فرزند خود به رواق کودک مراجعه کنند و فرزندشان را به ما بسپارند.

پایگاه آشنایی با آداب زیارت ویژه کودکان پسر و دختر

مدیر پایگاه‌های تبلیغی و معرفتی حرم مطهر رضوی ادامه داد: پایگاه آشنایی با آداب زیارت و خطبه غدیر ویژه دختران کودک با حضور مربیان خواهر یکی دیگر از ویژه برنامه‌های مناسبتی به شمار‌می‌رود که بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در رواق‌های امام خمینی (ره)، نجمه خاتون، دارالحجه، صحن کوثر و صحن پیامبر اعظم (ص) و جمهوری اسلامی فعال است.

حجت الاسلام پایاب اضافه کرد: پایگاه آداب زیارت ویژه پسران کودک هم با حضور مربیان برادر در رواق دارالحجه (عج) از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ و ۲۰ الی ۲۱:۳۰ و در رواق کتاب از ساعت ۲۰ الی ۲۳ دایر است.

برنامه جشن تکلیف دختران در قالب طرح «پرواز پروانه‌ها»

وی خاطرنشان کرد: اجرای جشن تکلیف دختران ۹ ساله در قالب طرح «پرواز پروانه‌ها»، پذیرش گروه‌های نوجوان و جوان دختر در قالب طرح دخترانه، پذیرش گروه‌های نوجوان و جوان پسر در قالب طرح پسرانه و ... از دیگر ویژه برنامه‌های مناسبتی این مدیریت در عید پیش رو به شمار می‌رود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->